28 oktober 2013

Någon som vill följa med???

 Har du slutat blogga???
Vet inte vad jag ska svara på det...
På sista tiden har det mest blivit Instagram, man slänger upp en bild o skriver några rader. Så enkelt o smidigt. Men det blir ju liksom inte samma sak...Varför ska man blogga, jag har ju förut mest gjort det för min egen skull, som ett slags dagbok. Om sen nån vill titta in o följa min resa på livets färd så är det ju bara trevligt...

Kanske är det dags att fortsätta skrivandet nu???

I går stängde vi igen torpet för i år. Det kändes inte riktigt lika jobbigt som förut, men det beror nog på allt spännande som väntar framöver...
Jag säger som kungen- "nu vänder vi blad" o skriver på ett nytt kapitel i livsboken. Ett drygt 23-årigt liv i hus kommer att bytas till ett liv i lägenhet. Jag är väldigt pirrig o förväntansfull, men ännu är vi inte riktigt där.

Är det någon som vill följa med??? 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja är på :-)
/Handy

Wickans värld sa...

För mig var det så länge sedan jag bloggade, så jag fick "verifiera kontot", för att ta mig in. Så spännande att flytta! Klart jag vill följa med dig i ditt nya liv! Lycka till!