21 juni 2009

Man börjar bli gammal...


Är det inte så här man säger?

Det är på barnen man märker att man börjar bli gammal!

I dag fyller min lille prins år
( hoppas att han inte läser detta,
för så vill han knappast bli kallad längre...)

Den största av dagens alla mammakramar
går till-
min älskade unge,
VICTOR!!!

Kvällen före midsommarafton för nitton år sen
så föddes vår lille kille
och sen den dagen
så förändrades vårt liv totalt
att bli förälder är något stort
en lycka olik all annan...

I dag har den lille mannen för länge sedan
vuxit om sin mamma
i alla fall på längden,
just tagit studenten och väntar på att göra lumpen
med början i augusti.
Tänk att jag plötsligt har så stora barn,
jag börjar visst bli gammal!!!

1 kommentar:

Bibbi sa...

Men hallå! Inte är du gammal!!!Fy på dig. Tänk på att jag också har en 19 åring...och en 20 åring...och en 18 åring... Men själv är jag max 26 ;-)Man är väl inte äldre än man gör sig och jag är väldigt duktig på att köpa hem hårfärg...
Kram på dig unga dam, tänk att du bara var barnet när du fick din son...;-P