18 september 2011

Tre månader senare...

Nu har vi stängt grinden...

I går var det dags,
ett snabbt beslut,
jag ville inte ha en chans att ångra mig,
vi flyttade hem igen...

Vi har haft tre härliga månader i vårt
älskade torp,
vi har aldrig bott så länge i sträck
där förut,
men jag har trivts som bara den,
njutit av lugnet o den fridfulla miljön.
Har faktiskt inte saknat något,
men nu när temperaturen började krypa neråt
o min rygg börjat bråka lite
så kände jag/vi nog att det var dags att tänka på
att göra entré i stan igen.
Att tassa omkring barfota inomhus,
o att få krypa ner i en varm säng
och att få sätta sig vid datorn
o titta vad som hänt här o var
under min frånvaro
känns faktiskt riktigt lyxigt!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej och välkommen hem. Men jag förstår verkligen att ni stannade i paradiset så länge. Kram Birgitta

EVA / whiskyochchampagne sa...

Välkommen hem igen ! Och ut i cyberrymden :)
Du är saknad...

♥ ♥ ♥
KRAAAM EVA

Anonym sa...

Gud vad härligt att du har kommit hem igen!!!! Har varit tomt utan dig. Nu kan vi börja våra morgon promenader vilket kanske mer blir foto promenader nu när vi går foto kurs.
Kram Riggan.

Bibbi sa...

Har ju saknat dig..men förstår att du njutit:-) Visst är det underbart att ha en plats man bara älskar...
Sköt om dig!
Stor kram och tack för att du finns!

Bettan sa...

Jag vill också önska dig välkommen hem till civilisationen. Då är allt i sin ordning. Starta dagen med att kolla mailboxen, facebook och Din blogg :)