1 februari 2012

Ligger i hårdträning...

Nästa vecka börjar fotokursen igen...
Jag ligger i hårdträning,
fotar allt möjligt o omöjligt
mycket tack vare
fotoutmaningen.
Än så länge har jag lyckats
lägga upp
ett foto varje dag i år...

Det har bl a blivit kort på snabbmakaroner,
frökapslar, rostiga tunnor
och ett o annat på lilla sessan.

Förra terminen gick vi igenom
mycket om kamerans funktioner
o en hel del om bildredigering i datorn.
Nu ska vi börja med bildkomposition
o lite mer praktiskt om hur man fotograferar,
det ser jag fram emot!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Du fotar jättebra tom makaroner blir spännande Kram Birgitta

Här är gudagott att vara ! sa...

Man blir mäkta imponerad över dina bilder ! - Man ser allt med "nya" ögon när man ser dom.
Önskar att jag också hade ork att gå en fotokurs ...Det skulle vara så himla skoj att lära sej på riktigt !
Ha det gott !
Kram Anneli ♥

Bibbi sa...

Många vackra motiv, men ett som aldrig kan misslyckas är på lilsessan:-)Så otroligt gullig som hon är.
Måste vara djuriskt kul med fotokurs. Gick när jag var ung...dvs DRYGT några år sen....Då var det mest svartvitt och hur man framkallade. Skulle va kul att lära sig mer nu. Men kanske min dag kommer:-)
Sköt om dig!
Kram