2 juni 2010

Nytt kapitel...

Avskedspresenter...

Nu börjar ett nytt kapitel i mitt liv.
Jag vänder blad,
och lämnar den nästan tio år långa historien
om Kappahl,
bakom mig...

I går satt jag i kö på Arbetsförmedlingen,
vilken overklig känsla,
men jag var ju inte ensam...
Nu står jag alltså officiellt
till förfogande.

Undrar om någon behöver mig tro?

Skicka gärna ett mejl i så fall:
en-liten-anca@live.se

Men nu när ryssvärmen är på väg
så tänker jag först och främst
njuta av sol,värme och lite ledighet!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst vill någon ha dig, men njut av ledigheten så länge. Kramar Birgitta

www.gottablandat.wordpress.com sa...

KLart nån kommer vilja ha dig! måste kännas jätteszkönt att ha avsluitat det kaptitlet, tänk vad mkt spännande framtiden ka ha att erbjuda!!!!kramkram