14 februari 2011

Alla hjärtans dag...

Ligger här trött o utmattad
på soffan,
tänkte göra ett litet inlägg
o tala om att jag lever...
Visserligen kändes det knappt så i går
för när vinterkräksjukan
slår till så måste det väl nästan vara så
en nära döden-upplevelse man kan komma?

Men en dag som denna
fylls jag av ändå av glädje när mina nära o kära
piggat upp mig med små kärleksfulla meddelanden
på telefonen
och förärat mig med delikat choklad
( som får sparas tills aptiten
åter infinner sig).

Till alla mina vänner-
En hjärtestor kraaaaaaam
på alla hjärtans dag...


3 kommentarer:

Anonym sa...

Jättekram till dig också. Kram Birgitta

Anonym sa...

Som jag sa på Facebook! Välkommen tillbaka till livet... Vi ses på torsdag! Du är en hjälte som överlevde denna jädra åkomma!!! Kram Bettan

Bibbi sa...

Stor varm kram en dag efter:-)
Skynda att bli pigg så du kan frossa i praliner;-)
Verkligen inte kul att ha magis....
Krya på dig!