8 oktober 2011

Vilken utmaning!

Blommor...

Antog en utmaning i början på året...

365 foton var o en med sitt speciella tema,
lätt trodde jag,
men puh vad jag kämpar med detta.

Samtal...

Visserligen har jag en himla massa foton
men att få dem passa in på rätt rubrik,
det är inte det lättaste
och vissa bilder till vissa teman undrar jag hur
jag nånsin ska hitta dem...

Märke...

I kväll har jag suttit o tittat igenom ett antal bilder från sommaren
som gick
och lagt in dem i mitt speciella fotoalbum.
Dagens bilder i bloggen
är några utvalda bidrag från utmaningen...

Färgprakt...

1 kommentar:

Här är gudagott att vara ! sa...

Vilka härliga vardagsbilder ! - Förstår att det är svårt att hitta på 365 st olika teman....Du får ta fram en ordlexikon för lite inspiration :) !
Ha en skön Söndagskväll !
Kram / Anneli