16 mars 2009

Snälla, snälla!!!

Visst är hon väl charmig och visst har hon väl en röst som är outstanding, men...
Opera är ju inte "my kind of music"!!!
Jag pratar förståss om helgens vinnare- Malena Ernman...

Nej mina favoriter i finalen var samma tjejer som förra veckan,
en liten Caroline och en lite större Sarah!!!
WOW!!!


"Så snälla, snälla, snälla, snälla.

Jag ber dig snälla låt mig inte sitta
näh, sitta ensam här.
Ja, medans du är där.

Så snälla hjälp mig fatta hjälp mig att förstå.
Ja, vad har jag gjort för fel som har fått dig att gå?
Ja, för det är väl så."


"Dreaming, hoping,
for another try

I’ve been looking,
searching, deeper down inside

And if I loose my way,
I’ll find another road

‘Cause I can make a change on my own"


Visst är det texter som man känner igen sig i?
Att bli lämnad ensam...
Att ha en dröm om ett annat liv...

Förändringar kan ske om man bara tar det där steget,
det gäller bara att våga...



1 kommentar:

Sofie sa...

Min favorit var också Sarah, åh vilken röst! Jag får verkligen gåshud när den kvinnan sjunger. Tyckte vinnarlåten var okej, tror den kan funka internationellt. Blir spännande att se hur det går för Sverige i ESC sedan :) Kram!