12 mars 2009

Vår(?)utflykt...



Vet ni varför jag var tvungen att bli frisk till den här veckan?

Två orsaker:
  • Vårytflykt till Ullared med mitt tjejgäng
  • Lillasysters födelsedag
Utflykten är avklarad,
kom hem totalt slut i går kväll...
Hittade inte så mycket kul
men ett par korta "baggy" jeans,
en rutig tunika,
mysbyxor,
underkläder
och lite annat smått & gott fick följa med hem i alla fall.




Jo förresten, det jag blev mest nöjd med var nog några presenter,
en urtjusig festväska till min sons flickvän,
de ska ju gå på studentbal tillsammans om ett par månader.
Sen en passande present till söstra mi.
Hon har födelsedag idag,
så ikväll är vi bjudan på tårtkalas!!!
Grattis lillasyster!!!
Den presenten får ni inte tyvärr inte se
för syrran är härinne och tjuvkikar ibland,
men den kanske dyker upp på hennes blogg framöver???


4 kommentarer:

www.gottablandat.wordpress.com sa...

åååh ullared, vad trevligt!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

Jaha så du har varit och fyndat du.. vilken näpen sidenväska du köpt.. verkligen läcker:-)
jag tycker som du, man är mest nöjd med presentköp.. kommer alltid hem med en del kläder, men så hänger de där för det mesta.. Jag köper så ofta impuls när jag är i Ullared.. inget bra det.
Vackert med dropparna i glasvasen..
ha de gott o trevlig helg

Anonym sa...

Ja herregud Ullared! DET går INTE att missa. Själv har jag resan inbokad till 23 april, längtar...
Fin present, du blir ingen dum svärmor, du!

Anonym sa...

Kul med utflykter och kalas. Snygg väska, den är väl inte från Ullared?
Ha en bra lördag.