11 januari 2009

Se så fin hon är!!!

Se så fin hon är!!!


Den här underbara kamémedaljongen,
fick jag av en av mina favorittjejer häromdagen,
det var en försenad julklapp,
vilken tur jag har!!!
Det står liksom mitt namn på den här damen,
och jag älskade henne från första stund,
jag kommer att ha henne runt halsen, ofta..!

Egentligen borde man nog sprida ut de få julklappar man får
och njuta av dem lite då och då i stället???

Så över en kopp kaffe med "peccabulle"
tog vi farväl av det "gamla livet",
bytte julklappar
och planerade vårt framtida liv...

I morgon börjar faktiskt det "nya livet",
med nyttigheter, promenader
och en himla massa annat
som vi egentligen inte har en aning om just nu ;)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Jo, nu har jag morrat färdigt ;0)
Ja en julklapp värd att vänta på. Den kommer att pryda dig fint.
Säkert ur snygg till den lilla svarta :0)
Kram.

www.gottablandat.wordpress.com sa...

jättefin!!!