6 maj 2009

Min favoritklänning...

Bild från KappAhl

Alla har vi ju våra favoriter...

I helgen när det var konfirmation
så plockade jag fram min nya klänning...
En tunn jeansklänning med vita broderier.
Den är en riktig favorit!!!

Tänkte att jag skulle satsa på
lite fler nya klänningar
den här våren och sommaren,
det är ju både fint och skönt...

Hade hittat en urgullig sak hos konkurrenten,
det är ju så att jag själv jobbar på KappAhl
och det där med att köpa kläder någon annanstans
känns lite sisådär...
Men för privat bruk så känns det ibland roligare att
ha kläder som man inte jobbar med hela dagarna!
Det här var världens sötaste klänning
och det liksom stod mitt namn på den,
så här såg den ut:
Bild från Lindex

Men tyvärr var den modellen ingenting
för en yppig tjej som mig!!!
Ååååh den som var sååå fin :(
Nu får jag väl försöka hitta nån annan i stället...

På tal om klänningar så
finns en tjej som visar "budgetmode",
bl a från KappAhl på sin blogg.
Titta gärna in där!
Just nu visar hon flera av de fina klänningar som finns
i "vår" butik just nu.

Bild från KappAhl

En annan favorit just nu är den här blusen,
varierar den med ljusblå topp under
eller liten kofta över,
nertill har jag tighta korta jeans.

Vilka är era favoriter just nu,
visa gärna!!!

2 kommentarer:

www.gottablandat.wordpress.com sa...

åååh vilka sööööta klänningar!!

EVA / whiskyochchampagne sa...

Fick ett reklamblad från KappAhl igår...och det började liksom att krypa pengar i plånboken...hihi ! Hur mycket snyggt som helst ! Såg en svart med vita prickar...mmmmm !

Köpte mig jeans-pirat-brallor förra veckan ( KappAhl... ) och det är skönast byxorna ever ! Kanske har att göra med att jag kunde köpa 2 storlekar mindre än de jag hade på mig...som var något förstora och där bälte var obligatoriskt !

Hoppas allt är väl med dig ! Här har jag mest njutit i solen...hihi !

***
KRAAAM EVA