13 maj 2009

Torparspecial- första delen

Får det vara en sockerdricka kanske?

Söstra mi har visat upp mitt torp på sin blogg,
flera besökare där har skrivit såååå fina kommentarer,
jag blir alldeles rörd!

Välkommen in...

Sen tänkte jag, tänk om alla de tittar in till mig
och vill se mer av torpet men inget hittar?
Jag kanske borde visa lite mer
av min älskade sommartorp,
vill ni det???

Min blå samling...

Om ni följt min blogg sen tidigare
har ni kanske redan sett bilderna,
men det gör kanske ingenting???

Blått är flott...

Idag börjar jag min torparspecial-
med bilder från köket...


Gammalt möter nytt...

Flera har förfasat sig över att ägaren innan oss
renoverade köket
och satte in bl a en modern spis och kylskåp,
själv tycker jag tvärtom,
kul med kontrasterna när det gamla möter det nya...
Och i ärlighetens namn så är jag rätt nöjd med lite bekvämligheter
på landet oxå!



Åh, nu blev jag torpsugen på riktigt,
kanske jag packar min väska
och åker dit redan i kväll???

Ha en go' helg allihopa!!!
Förbered er på mer bilder från mitt/vårt
älskade sommartorp!


8 kommentarer:

Kerstin sa...

Hej AnCa!

Tack för din fina kommentar hos mig, den gjorde mig glad!

Ditt vackra torp är alldeles underbart, och har stannat kvar i mig, känslan av det liksom, lyckliga du som kan åka dit och andas!

Angående butiken, du är så välkommen när du vill, titta är gratis!

Varma kramar,
Kerstin

Viola sa...

Hejsan, vad roligt att du tittade in, din syster och jag har bloggat ihop en längre tid och nu kommer du att få besök framöver även från mig, så klart jag vill se mera....ha en skön helg, KRAM

STENLYCKA sa...

Hej!
Tack för din rara hälsningen. Du har ett så fantastiskt torp och en så vacker blogg roligt att din trevliga syster visade lite från torpet så jag hittade dig. Det är väl klart att man skall ha det bekvämt när man är på torpet. Spisen passar jätte bra ihop med den ruffa väggen. De där sockerdricks flakorna gillade jag. Så duktig du är på att arrangera så det ser smakfullt ut..
Jag lägger dig på mina favlorit så jag kan återkomma.
Ha en bra kväll och må så gott!
KRAMAR

Mitt smultronställe sa...

Hej!!
Kommer precis från din systers blogg, och såg ert torp där.
Kul att du visade mer det är ju helt underbart. Gillar oxå när gammalt möter nytt!!

Hoppas du får en bra dag, Camilla.

Bibbi sa...

Nu är jag och hälsar på hos dig
;-)
Vilken mysig blogg du har. Vad glad jag blev att det är ok att sno dina ideer, jag blev så kär i din byrå. Ha en underbar dag! Kram

emve sa...

Väldigt fint!

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Oh. så fint torp du har, jättemysigt!
Ha en härlig söndag,
Lydia

Nygammalt sa...

Jaaaa, det är klart att vi vill se. Jättefint torp ni har. Ska kolla mer.

Kram.