5 december 2008

Tar det lite lugnt...


Sista lediga helgen innan jul...
Jag struntar i alla måsten här hemma och flyr fältet! Nu gäller det att samla kraft inför de sista kämpiga veckorna med mycket slit både hemma och på jobbet. Vad passar bättre då än att åka "hem" och hälsa på kära mor och far över helgen? Där tänker jag lata mig och låta mig skämmas bort med mammas goda mat precis som förr.
Hoppas att ni alla tar det lite lugnt oxå, det där med julstress kan vi väl i alla fall försöka hoppa över i år!

2 kommentarer:

Wickans värld sa...

Så fint ni gjort du o din syster!
Hoppas du har det bra "hemma" o vilar upp dig ordentligt inför alla galna julshoppare! Jag försöker tänka att ta det lugnt, det jag inte hinner, det hinner jag inte, o ingen annan gör det åt mig heller... =)
Går här hemma o donar på o har tänt många ljus o ser både "skit" o julpynt runt omkring. Desto fler ljus jag tänder o släcker ner lampor blir det mer mys o mindre skit som syns!!
Kram

www.gottablandat.wordpress.com sa...

det gjorde du rätt i att skippa alla måsten och bara samla kraft och energi!! kraaaaaaaaaam