21 november 2008

Stå pall...




Vet att jag borde gå och lägga mig, ska ju ut på tjejresa i morgon och borde vara pigg, men...

Jag är så besviken över att min idol i just Idol åkte ut!!! Hur kunde man rösta ut Anna med den otroligt vackra rösten? Var det inte fler än jag som fick "ståpäls" av hennes version av "Over the rainbow"?? Sorgligt att hennes tid i Idol är över, jag tycker vi behöver fler artister som har nåt eget och inte låter som alla andra, hoppas att hon kommer att lyckas som artist ändå, det är hon värd!!!

Sen tänkte jag att ni kanske skulle vilja se mitt auktionsfynd från igår??? En liten sliten men charmig pall. Tänk att jag vågade ropa in nåt trots att jag var där alldeles själv, eftersom mitt tänkta sällskap var tvungen att stanna hemma eftersom hon tagit över mitt gamla ryggskott...Ser ni att jag tjuvstartat med mitt adventspynt oxå? En liten, liten gran som jag hittat i skogen ;) Korgen den står i e förståss ett loppisfynd!

Nej ni, nu måste jag gå o sluta mina ögon, det gäller att stå pall i morgon!!! En shoppingdag med PERLorna (se söndagens inlägg), tar på krafterna, det gäller att vara utvilad!

Må ni alla få en glädjefull helg!!!

Inga kommentarer: