17 november 2008

Tävlingsdax!!!


Nu är det många tävlingar på "g"!!!
Brukar sällan ha tur, men nån gång måste jag ju vinna oxå,
så nu sitter jag och håller tummen stenhårt och
hoppas att det ska stå "AnCa" på någon av vinstlotterna!

Tänk att få vinna nåt av allt detta fina:

En underbar tovad ullkrans hos Rost & Rosor
(Se ovanför...)

Ett vackert zinkhus från Tidsmästarinnan


Ett mysigt lammskinn från Drefseryd



Eller ...

... en charmig klocka hos Villa Grå
Hoppet är ju det sista som överger människan,
så än så länge så är jag vinnare i dessa tävlingar ;)

4 kommentarer:

~ Eva ~ sa...

Håller tummarna för att du vinner AnCa!!!

Det söta zinkhuset har jag nästan lust att tävla om också, och jag som inte tycker om att tävla *fniss*
Kanske är trötter jag, men jag tyckte att man befann sej med cirka nästan femhundra andra deltagare ifall man...

Kramen från Eva

www.gottablandat.wordpress.com sa...

det där zinkhuset vill jag ha!!!

Wickans värld sa...

Hoppas du har tur!!
kram

Maria sa...

Hoppas att du vinner!